TOP 3 czynniki rankingu strony w Google

TOP 3 czynniki rankingu strony w Google
5 (100%) 1 głos[ów]

seo factors

Andrey Lipattsev przy okazji ostatniego Q&A Google wyjawił, które elementy pomagają w uzyskaniu jak najlepszego rankingu strony w wyszukiwarce. Na dwóch pierwszych miejscach znalazły się linki kierujące do witryny oraz content. Nie zaznaczył jednak, który z nich jest istotniejszy. Na trzecim miejscu znalazł się RankBrain, który został wprowadzony kilka miesięcy przed październikiem ubiegłego roku.

Oczywiście to nie jedyne czynniki, które mają wpływ na SEO, ale akurat te 3 zostały oficjalnie potwierdzone przez pracownika Google jako TOP 3.

Swego czasu Search Engine Land stworzyło coś na wzór tablicy Mendelejewa, która prezentuje pozostałe składniki wpływające na ranking.

elementy wpływające na ranking strony

Źródło: searchengineland.com

Poniżej możecie obejrzeć video z ponad godzinnego Q&A Google, które odbyło się w ostatnią środę.

Udostępnij artykuł
Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestTweet about this on Twitter
Agencja Interaktywna Wiwi
Zajmujemy się promowaniem stron internetowych od 2009 roku. Oferujemy pozycjonowanie w Google, reklamę w systemie AdWords oraz tworzenie sklepów i stron internetowych w technice RWD.

Nasze usługi, kliknij i zapoznaj się z ofertą


pozycjonowanie adwords rwd sklepy
Agencja Interaktywna Wiwi

Agencja Interaktywna Wiwi

Zajmujemy się promowaniem stron internetowych od 2009 roku. Oferujemy pozycjonowanie w Google, reklamę w systemie AdWords oraz tworzenie sklepów i stron internetowych w technice RWD.

Sprawdź też...

8 odpowiedzi.

  1. Empressia pisze:

    Link building i content rozumiem, ale RankBrain to tak średnio..

    • Michał Martyniuk Michał Martyniuk pisze:

      Na określanie pozycji strony w SERPach ma wpływ jej przystosowanie w kontekście RankBrain, co jest właśnie brane pod uwagę przez wyszukiwarkę. Kluczowe znaczenie mają tutaj unikalne i wartościowe treści, które są użyteczne dla potencjalnego użytkownika. Dzięki temu możliwe jest odróżnienie zwykłego SPAMu od wartościowych opisów. Coraz więcej czynników związanych jest właśnie z contentem, ale samo Google przecież o tym stale informuje, że właśnie to jest dla nich istotne.

  2. Zgred pisze:

    Jeżeli mówi to pracownik Google to trzeba to ostro przesiać przez sito. Linki – tak; content – tak; zamiast mózgu chyba jednak jeszcze na razie niewiele 😉

    • Michał Martyniuk Michał Martyniuk pisze:

      Dlatego niektóre ze stwierdzeń, które czasem rzucają trzeba dzielić przez dwa :)

  3. GrupaM40 pisze:

    Świetny pomysł z tablicą, bardzo przejrzyście opisane na co składa się dobre pozycjonowanie. Wszystko potwierdza, że liczy się teraz dobry i atrakcyjny Content. Warto wypuszczać dobrej jakości treści, wciąż wiele osób myśli, że linki załatwią wszystko a tak nie jest. Pozdrawiamy

  4. klima pisze:

    myślę że coraz mniej osób skupia się na samych linkach. Mam prośbę do osoby która dokładnie rozumie RankBrain o jakiś przykład. Dużo o tym czytałem ostatnio ale nie wszystko jeszcze rozumiem.

  1. 8 sierpnia 2016

    […] Pamiętajmy, że content to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google. Już nie tylko link building, nie tylko optymalizacja, ale także treści na stronie czy w sklepie internetowym wpływają na to, jak największa światowa wyszukiwarka ocenia i pozycjonuje naszą stronę (o top 3 czynnikach rankingowych Google pisaliśmy tutaj). […]